Dane Stowarzyszenia

Stowarzyszenie Ogrodowe

Rodzinnego Ogrodu Dzialkowego „Czarniawka” w Sejnach

 

NIP 8442375681

REGON 521229311

Nr rachunku bankowego:

BS Sejny 68 9354 0007 0000 0000 0550 0001

Nr KRS: 0000951178

Skontaktuj się z nami

email: biuro@czarniawka.pl

tel. +48 507 747 418 lub 

+  48 791 186 777 w poniedziałki i wtorki w godzinach pracy biura 

Biuro czynne:

Poniedziałki i wtorki w godzinach

od 9:00 do 11:00

ul. Wojska Polskiego 60A, 16- 500 Sejny

biuro@czarniawka.pl

+ 48 507 747 418  lub 

+ 48 791  186 777   w

pon.- wt. od 9:00 - 11:00

 

07 maja 2024

ZAPYTANIE  O  CENĘ  I  ZAPROSZENIE  DO SKŁADANIA  OFERT NA NAPRAWĘ  ALEJEK

Zarząd Stowarzyszenia Ogrodowego Rodzinnego Ogrodu Działkowego "Czarniawka" w Sejnach poszukuje Wykonawców na naprawę alejek na ogrodzie Ostrów i Zielone Wzgórza. 

 

                                                                                                                                                                                     Sejny, dnia 7maja 2024 r.

 

L.dz08/2024

ZAPYTANIE O CENĘ

I ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT (usługi)

 

Stowarzyszenie Ogrodowe Rodzinnego Ogrodu Działkowego „Czarniawka” w Sejnach ogłasza zapytanie o cenę z zaproszeniem do składania ofert na: „Wykonanie naprawy alejek na Ogrodzie Ostrów i Zielone Wzgórza.

I. Zamawiający. Stowarzyszenie Ogrodowe Rodzinnego Ogrodu Działkowego „Czarniawka” w Sejnach ul. Wojska Polskiego 60A, 16-500 Sejny, NIP: 8442375681,

II. Ogłoszenie o zamówieniu.

Zamieszczono na stronie internetowej: czarniawka.pl

Wysłano do potencjalnych wykonawców

III. Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie naprawy alejek na Ogrodzie Ostrów i Zielone Wzgórza polegająca na uzupełnieniu kolein i wyboi kruszywem (najlepiej kruszywem stosowanym do podbudowy dróg), Zagęszczenie nawiezionego kruszywa. W przypadku głębokich kolein, powyżej 10cm zdjąć warstwę gruntu ze środka alejki. Do naprawy przeznaczono łącznie 200 m drogi (alejki).

IV. Termin wykonania. 60 dni od daty podpisania umowy.

V. Warunki zamówienia.

1. Warunkiem udziału jest: posiadanie przez Wykonawcę wiedzy i doświadczenia w realizacji zamówień o podobnym charakterze, w tym dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

2. Kryterium wyboru oferty:

Cena brutto – waga punktowa – 100 pkt (100%) Liczba punktów w poszczególnych kryterium będzie przyznawana według poniższego wzoru:

Najniższa wartość oferty brutto wśród otrzymanych ofert /Wartość brutto wskazana w ofercie x 100

3. Maksymalna liczba = 100. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania.

4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.

5. W przypadku odmowy podpisania umowy przez Wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, która spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.

6. Przed złożeniem oferty wskazane jest dokonanie wizji lokalnej i ewentualnie dokonania pomiarów.

VI. Kontakt jest możliwy pod nr telefonu 507 747 418 lub 791 186 777 w poniedziałki i wtorki w godzinach 9.00 – 11.00 – Prezes Zarządu Stowarzyszenia Ogrodowego lub elektronicznie biuro@czarniawka.pl

VII. Sposób przygotowania oferty.

1. Oferta musi być przygotowana zgodnie z treścią wzoru Formularza oferty stanowiącej załącznik do zapytania o cenę i zaproszenia do składania ofert.

2. W ofercie należy podać cenę netto i brutto 1 m2 naprawianej drogi (alejki) lub cenę brutto naprawy 200 m dróg (alejek).

VIII. Termin oraz miejsce składania ofert.

1. Ofertę w postaci załącznika do niniejszego zapytania ofertowego (Formularz ofertowy) można złożyć mailowo na adres: biuro@czarniawka.pl lub osobiście, lub pocztą na adres Stowarzyszenie Ogrodowe Rodzinnego Ogrodu Działkowego „Czarniawka” w Sejnach, ul. Wojska Polskiego 60A, 16-500 Sejny w terminie do 21 maja 2024r.

IX. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty zostaną przekazane drogą mailową lub za pośrednictwem Poczty Polskiej Wykonawcom którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.

XI. Termin podpisania umowy: Niezwłocznie po ogłoszeniu najkorzystniejszej oferty.

XII. Informacje o środkach odwoławczych: Nie przysługują środki odwoławcze

 

                                                                                            Prezes Zarządu Stowarzyszenia Ogrodowego

                                                                                                                                    Stanisław Baranowski

 

 

 

 

                                                                                                                                                                  Załącznik do zapytania o cenę i

                                                                                                                                                                   zaproszenie do składania ofert

 

 

FORMULARZ OFERTOWY

 

 

Dane dotyczące Wykonawcy:

 

Nazwa…………………………………………………………………………….................

 

Siedziba…………………………………………………………………………..................

 

nr telefonu/faksu………………………………………………………...............................

 

NIP……………………………………………………………………………......................

 

REGON………………………………………………………………………......................

 

www……………………………………... e- mail……………………………………......

 

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące wykonania zadania pn.: „Wykonanie naprawy alejek na Ogrodzie Ostrów i Zielone Wzgórza” , przedstawiamy swoją ofertę:

 

a) Cena netto…………. .zł/m2; lub cena netto za naprawę 200 m alejek …..........zł

 

Słownie złotych :………………………………………........................................................ .

 

b) Podatek VAT - …...%

 

c) Cena brutto………….zł/m2 ; lub cena brutto za naprawę 200 m alejek …..........zł

 

Słownie złotych: …………………………………….............................................................

2. Oświadczam, iż zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i wymogami Zamawiającego i nie wnoszę do nich żadnych zastrzeżeń.

3. Załącznikiem do niniejszego formularza oferty stanowiącym integralną część oferty jest zaakceptowany projekt umowy oraz …....................................................................................................................................................

………………………………………………………………………………………………..................……………………………………………………………………………………………......................................................................................................................................................................................................................................... ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...................................................................................................................................................................................................................................................... .

 

 

 

                                                                                                                               ……………………………….

                                                                                                                       Podpis i pieczęć wykonawcy

 

…………………………………..

Miejscowość i data

 

 

 

UMOWA NR …....../2024

 

zawarta w dniu …....................................r. w Sejnach pomiędzy:

Stowarzyszeniem Ogrodowym Rodzinnego Ogrodu Działkowego „Czarnniawka w Sejnach, ul. Wojska Polskiego 60A, 16-500 Sejny, NIP 8442375681, zwanym dalej „Zamawiającym”, które reprezentuje:

  1. Stanisław Baranowski - Prezes Zarządu

  2. ……………………………………… – Członek Zarządu,

a firmą:

…........................................................................................................................................................... NIP: …........................................... reprezentowaną przez:

  1. …............................................................, zwanym dalej „Wykonawcą” o następującej treści:

 

§ 1 Przedmiot umowy

Przedmiotem niniejszej umowy jest wykonanie naprawy alejek na Ogrodzie Ostrów i Zielone Wzgórza polegająca na uzupełnieniu kolein i wyboi kruszywem (najlepiej kruszywem stosowanym do podbudowy dróg), Zagęszczenie nawiezionego kruszywa. W przypadku głębokich kolein, powyżej 10cm zdjąć warstwę gruntu ze środka alejki. Do naprawy przeznaczono łącznie 200 m dróg (alejek).

2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym.

 

§ 2 Termin wykonania zamówienia

1. Termin wykonania przedmiotu umowy ustala się na dzień …............................r.

 

§ 3 Obowiązki zamawiającego i wykonawcy

1. Do obowiązków Zamawiającego należy:

1) nadzór nad przebiegiem prac;

2) odebranie przedmiotu Umowy po sprawdzeniu jego należytego wykonania;

3) terminowa zapłata wynagrodzenia za wykonane i odebrane prace.

2. Do obowiązków Wykonawcy należy:

  1. zapewnienie dozoru mienia na terenie robót na własny koszt;

  2. zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji;

  3. ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami;

  4. terminowego wykonania i przekazania do eksploatacji przedmiotu umowy;

  5. ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów;

  6. zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót;

  7. dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku;

  8. uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów nawierzchni lub instalacji;

  9. Ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.

 

§ 4 Wynagrodzenie i zapłata wynagrodzenia

1. Za wykonanie przedmiotu Umowy, określonego w §1 niniejszej Umowy, Strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości ….................................... złotych netto (słownie złotych: …..................................................... 00/100), powiększone o podatek VAT, co daje kwotę brutto …................................. złotych (słownie złotych: ................................................................... złotych brutto).

2. Wynagrodzenie ryczałtowe o którym mowa w ust 1. obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją robót, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty.

3. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w ust. 1 niniejszego paragrafu.

4. Wykonawca oświadcza, że jest/ nie jest podatnikiem podatku VAT, uprawnionym do wystawienia faktury VAT. Numer NIP Wykonawcy …..........................................

5. Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę w terminie 14 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu.

 

§ 5 Kary umowne

1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:

  1. za opóźnienie w zakończeniu wykonywania przedmiotu umowy – w wysokości 0,2% wynagrodzenia brutto, określonego w §4 ust. 1 za każdy dzień opóźnienia (termin zakończenia robót określono w §2 ust. 2 niniejszej umowy);

  2. za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi – w wysokości 0,1% wynagrodzenia brutto, określonego w §4 ust. 1 za każdy dzień opóźnienia liczonego od dnia wyznaczonego na usunięcie wad,

  3. za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy – w wysokości 10% wynagrodzenia brutto, określonego w 4 ust. 1

2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne:

  1. za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego w wysokości 5% wynagrodzenia brutto, określonego w § 4 ust. 1. Strony zastrzegają sobie prawo do odszkodowania na zasadach ogólnych, o ile wartość faktycznie poniesionych szkód przekracza wysokość kar umownych.

 

§ 6 Umowne prawo odstąpienia od umowy

1. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy, gdy:

  1. wykonawca przerwał z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy realizację przedmiotu umowy i przerwa ta trwa dłużej niż 30 dni;

  2. wykonawca realizuje roboty przewidziane niniejszą umową w sposób niezgodny z niniejszą umową lub wskazaniami Zamawiającego.

2. Odstąpienie od umowy, o którym mowa w ust. 1 powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie.

3. W wypadku odstąpienia od umowy Wykonawcę oraz Zamawiającego obciążają następujące obowiązki:

  1. wykonawca zabezpieczy przerwane roboty w zakresie obustronnie uzgodnionym na koszt tej strony, z której to winy nastąpiło odstąpienie od umowy,

  2. wykonawca zgłosi do dokonania przez Zamawiającego odbioru robót przerwanych, jeżeli odstąpienie od umowy nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada,

  3. zamawiający w razie odstąpienia od umowy z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada, obowiązany jest do dokonania odbioru robót przerwanych oraz przejęcia od Wykonawcy terenu robót w terminie 10 dni od daty odstąpienia oraz do zapłaty wynagrodzenia za roboty, które zostały wykonane do dnia odstąpienia.

4. Jeżeli Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy wadliwie, albo sprzecznie z umową Zamawiający może wezwać go do zmiany sposobu wykonywania umowy i wyznaczyć mu w tym celu odpowiedni termin; po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu Zamawiający może od umowy odstąpić, powierzyć poprawienie lub dalsze wykonanie przedmiotu umowy innemu podmiotowi na koszt Wykonawcy.

5. Wykonawca nie może zbywać na rzecz osób trzecich wierzytelności powstałych w wyniku realizacji niniejszej umowy.

 

§ 7 Gwarancja wykonawcy i uprawnienia z tytułu rękojmi

1.Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego.

2. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad i usterek w terminie 7 dni licząc od daty pisemnego (listem lub e- mailem) powiadomienia przez Zamawiającego. Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas naprawy.

3. Wady, które wystąpiły w okresie gwarancyjnym nie zawinione przez Zamawiającego, Wykonawca usunie w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia.

4. Zamawiający ma prawo dochodzić uprawnień z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.

 

§ 8 Zmiana umowy

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

2. Jeżeli Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy wadliwie, albo sprzecznie z umową Zamawiający może wezwać go do zmiany sposobu wykonywania umowy i wyznaczyć mu w tym celu odpowiedni termin; po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu Zamawiający może od umowy odstąpić, powierzyć poprawienie lub dalsze wykonanie przedmiotu umowy innemu podmiotowi na koszt Wykonawcy.

 

§ 9 Postanowienia końcowe

1. Wszelkie spory, mogące wyniknąć z tytułu niniejszej umowy, będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.

2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy ustawy Kodeksu cywilnego 3. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.

 

 

ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA