Dane Stowarzyszenia

Stowarzyszenie Ogrodowe

Rodzinnego Ogrodu Dzialkowego „Czarniawka” w Sejnach

 

NIP 8442375681

REGON 521229311

Nr rachunku bankowego:

BS Sejny 68 9354 0007 0000 0000 0550 0001

Nr KRS: 0000951178

Skontaktuj się z nami

email: biuro@czarniawka.pl

tel. +48 507 747 418 lub 

+  48 791 186 777 w poniedziałki i wtorki w godzinach pracy biura 

Biuro czynne:

Poniedziałki i wtorki w godzinach

od 9:00 do 11:00

ul. Wojska Polskiego 60A, 16- 500 Sejny

biuro@czarniawka.pl

+ 48 507 747 418  lub 

+ 48 791  186 777   w

pon.- wt. od 9:00 - 11:00

 

07 maja 2024

ZAPYTANIE  OFERTOWE  NA  CIĘCIE ZGROMADZONYCH PRZY OGRODACH  GAŁĘZI 

 

Zarząd Stowarzyszenia Ogrodowego Rodzinnego Ogrodu Działkowego  "Czarniawka"  w Sejnach poszukuje Wykonawcy na cięcie gałezi.                                                                     

                                                                          Sejny, dnia 7 maja 2024r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

Stowarzyszenie Ogrodowe

Rodzinnego Ogrodu Działkowego

Czarniawka” w Sejnach

ul. Wojska Polskiego 60A, 16-500 Sejny

NIP 8442375681

Tel. 507747418 lub 791 186 777 w pon. i wt. w godz.9.00 – 11.00

 

 

L.dz..07/2024

Zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty na: Cięcie gałęzi zgromadzonych przy ogrodach Stowarzyszenia Ogrodowego Rodzinnego Ogrodu Działkowego „Czarniawka” w Sejnach (ogrody Czarniawka, Marycha, Ostrów, Zielone Wzgórza) z jednoczesną ich utylizacją.

 

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia: Cięcie rębakiem gałęzi zgromadzonych w pryzmach przy ogrodach Czarniawka – 1 pryzma, Marycha - 1 pryzma, Ostrów – 1 pryzma, Zielone Wzgórza - 2 pryzmy i utylizacja zrębek. Usługę należy wykonać w 2 etapach w sezonie tj. czerwiec – październik 2024r. Po pocięciu gałęzi teren ma być uprzątnięty. Wskazane jest dokonania wizji lokalnej miejsc gromadzenia gałęzi.

II. Kryteria oceny ofert: 100 % cena

Kryterium „cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za 1 godzinę pracy rębaka łącznie z utylizacją zrębek tj. - zł/godz., lub cena ryczałtowa za w.w usługę .

Kryterium cena – obliczana jest wg wzoru:

C = (Cmin /Cb ) x 100% gdzie:

C – cena

Cmin- cena najniższa

Cb – cena badana

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu
z najniższą ceną.

  1. Termin składania ofert: do 21 maja 2024r. do godz. 11.00

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

  1. Formy składania ofert:

  • listownie, na adres zamawiającego, lub

  • osobiście, na w siedzibie zamawiającego w dniach i godzinach pracy biura, lub

  • pocztą elektroniczną na adres e-mail: biuro@czarniawka.pl

  1. Sposób sporządzenia oferty:

Oferta powinna sporządzona załączonym formularzu ofertowym.

  • posiadać datę sporządzenia,

  • zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,

  • podane konto bankowe na które ma być dokonana zapłata za usługę,

  • być podpisana czytelnie przez wykonawcę,

  • być złożona w terminie składania ofert.

  1. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty.

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferenta telefonicznie listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  1. Pozostałe informacje

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia negocjacji co do warunków objętych ofertą.

 

 

 

Prezes Zarządu Stowarzyszenia Ogrodowego

Stanisław Baranowski

 

 

 

FORMULARZ OFERTOWY

 

 

Dane dotyczące Wykonawcy:

 

Nazwa…………………………………………………………………………….................

 

Siedziba…………………………………………………………………………..................

 

nr telefonu/faksu………………………………………………………...............................

 

NIP……………………………………………………………………………......................

 

REGON………………………………………………………………………......................

 

www……………………………………... e- mail……………………………………......

 

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące wykonania zadania pn.: Cięcie gałęzi zgromadzonych przy ogrodach Stowarzyszenia Ogrodowego Rodzinnego Ogrodu Działkowego „Czarniawka” w Sejnach (ogrody Czarniawka, Marycha, Ostrów, Zielone Wzgórza) z jednoczesną ich utylizacją:

a) Cena netto…………. .zł/godz., lub cena ryczałtowa za w.w usługę …..….................zł

 

Słownie złotych :…………………………………….........................................................

 

b) Podatek VAT - …...%

 

c) Cena brutto………….zł/godz., lub cena ryczałtowa za w.w usługę …..….................zł

 

Słownie złotych: ………………………………..............................................................

2. Oświadczam, iż zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i wymogami Zamawiającego i nie wnoszę do nich żadnych zastrzeżeń.

3. Załącznikiem do niniejszego formularza oferty stanowiącym integralną część oferty jest zaakceptowany projekt umowy oraz …......................................................................................................................................................................................................................................

……………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

 

                                                                                                               ……………………………….

                                                                                                    Podpis i pieczęć wykonawcy

 

…………………………………..

Miejscowość i data

 

 

 

 

UMOWA NR ...../2024 (PROJEKT)

zawarta w dniu …....................................r. w Sejnach pomiędzy:

Stowarzyszeniem Ogrodowym Rodzinnego Ogrodu Działkowego „Czarnniawka w Sejnach, ul. Wojska Polskiego 60A, 16-500 Sejny, NIP 8442375681, zwanym dalej „Zamawiającym”, które reprezentuje:

  1. Stanisław Baranowski - Prezes Zarządu Stowarzyszenia Ogrodowego

  2. ............................................................. – Członek Zarządu Stowarzyszenia Ogrodowego,

a firmą: ......................................................................................................................................... NIP: .................................. reprezentowaną przez: …................................................................, zwanym dalej „Wykonawcą” o następującej treści:

§1. Na podstawie niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zadania pn. „Cięcie gałęzi zgromadzonych przy ogrodach Stowarzyszenia Ogrodowego Rodzinnego Ogrodu Działkowego „Czarniawka” w Sejnach (ogrody Czarniawka, Marycha, Ostrów, Zielone Wzgórza) z jednoczesną ich utylizacją”.

§2. Termin wykonania umowy – prace należy wykonać w 2 etapach w sezonie tj. czerwiec – październik 2024r.

§3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót objętych niniejszą Umową z należytą starannością, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.

§4. Szczegółowy zakres umowy:

1) cięcie rębakiem zgromadzonych gałęzi przy ogrodach działkowych;

2) transport i utylizacja zrąbków, lub

3) bezpośredni odbiór do utylizacji gałęzi zgromadonych przy ogrodach .

§5. Obowiązki Wykonawcy:

1) prace wykonać 2 razy w sezonie w terminie 14 dni po otrzymaniu zgłoszenia od Zarządu Stowarzyszenia Ogrodowego;

2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w trakcie realizacji zmówienia wobec osób trzecich;

3) po wykonaniu usługi Wykonawca zostawia uprzątnięty teren na którym były gromadzone gałęzie i w jego pobliżu.

§6. 1. Za wykonanie usługi Wykonawca otrzyma wynagrodzenie zgodne z przedłożoną Ofertą w wysokości: Cena usługi za 1 godz pracy rębaka + utylizacja zrębków lub wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie w.w usługi (za dwa etapy w sezonie), w wysokości …................złotych netto/godz. (słownie złotych.................................................................) powiększone o podatek VAT, co daje kwotę brutto …..................................................................... otych/godz (słownie złotych: ...................................................................) lub wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości …..................................... złotych netto (słownie złotych: ..................................................... ), powiększone o podatek VAT, co daje kwotę brutto …................................. złotych (słownie złotych: ................................................................... ).

2. Wynagrodzenie ryczałtowe o którym mowa w ust 1. obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją robót, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty.

3. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w ust. 1 niniejszego paragrafu.

§7. 1. Rozliczenie Wykonawcy za przedmiot umowy nastąpi po wykonaniu usługi określonej w §1 umowy za każdy etap oddzielnie.

2. Podstawą wypłaty wynagrodzenia będzie dołączenie do faktury oświadczenia Wykonawcy o prawidłowym wykonaniu prac oraz o oczyszczeniu terenu,

3. Należne wynagrodzenie Zamawiający przekaże przelewem na konto Wykonawcy wskazane na prawidłowo wystawionej fakturze, w terminie 14 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego. Wykonawca na fakturze umieszcza następujące dane: a) Nabywca i Odbiorca: Stowarzyszenie Ogrodowe Rodzinnego Ogrodu Działkowego „Czarniawka w Sejnach, ul. Wojska Polskiego 60A, 16-500 Sejny, NIP 8442375681. Fakturę należy przesłać na adres e-mail: biuro@czarniawka.pl lub dostarczyć do siedziby Zamawiającego.

4. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że przedmiot umowy nie został wykonany w całości lub ma istotne wady, wówczas Zamawiający może odmówić dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy wyznaczając termin na usunięcie stwierdzonych wad.

5. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o usunięciu wad.

§8.1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:

1) za opóźnienie w zakończeniu wykonywania przedmiotu umowy – w wysokości 0,2% wynagrodzenia brutto, określonego w §6 ust. 1 za każdy dzień opóźnienia (termin zakończenia robót określono w §2 ust. 2 niniejszej umowy);

2) za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi – w wysokości 0,1% wynagrodzenia brutto, określonego w §6 ust. 1 za każdy dzień opóźnienia liczonego od dnia wyznaczonego na usunięcie wad,

3) za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy – w wysokości 10% wynagrodzenia brutto, określonego w 4 ust. 1

2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne:

1) za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego w wysokości 5% wynagrodzenia brutto, określonego w § 4 ust. 1. Strony zastrzegają sobie prawo do odszkodowania na zasadach ogólnych, o ile wartość faktycznie poniesionych szkód przekracza wysokość kar umownych.

§9. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.

§10.1.W sprawach nie objętych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

2. Wszelkie możliwe spory wynikające z tytułu realizacji umowy rozstrzyga sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

§11. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.

 

Zamawiający                                                                                                                                           Wykonawca